Salam.

Kalau hari Rabu selalu orang buat wordless bagai. Saya hari Rabu tak buat wordless. Mesti nak tulis jugak. Saya tahu semua orang tak akan faham. Hehe.. Jahatnya saya >,<

Okay hari ini baru boleh saya guna laptop setelah sehari jugak saya berjauhan dengan laptop haha. Ini sebab semalam saya ada dekat kampung di Kelantan. Kampung di Kelantan hanya boleh bagi harapan saje nak bukak internet ye. Hanya bagi harapan ye?

Jadi hari ini saya balik je sampai dalam pukul enam petang lah jugak. Saya terus nak bukak laptop. Gelojoh tak gelojoh ini perempuan. Bukan lelaki tak suka perempuan gelojoh ke? *emm buat - buat tak ada apa yang berlaku*

Perkara pertama yang saya akan bukak sebelum saya buka Facebook.com ke Twitter.com ke Blogger.com ke saya mesti dan wajib akan bukak Yahoo.com untuk mengecek email saya. Huh.. Apahal internet sangat menguji kesabaran saya hari ini ye?

Saya macam teruja bila bukak email saya! Ini muka teruja saya okay.


Rasa nak loncat - loncat atas katil yang empuk tuh je. Ahaks. Over gituw eh kome. Emm muka saya kalau terkejut ke teruja ke rasa nak mati ke mungkin macam ini.

Nak tahu kenapa. Nak kata jumpa Abang Syahrul tak jumpa- jumpa jugak. Huehue! Mungkin sebab ini.



Memang lah rasa macam hmm kene ke Si Ainaa nih terloncat - loncat tanda suka. Memang lah kena sebab eh dah lama tahu tak aku tunggu dia reply email aku nih. Aku risau je. Lastly termakbul jugak doa aku! Hahaaha.

Okay lah terima kasih sebab membaca. Sayang awak - awak yang baca >,<