Assalamualaikum evelibadih =)

Alhamdulillah, selepas 2 tahun 6 bulan berhempas pulas dekat Perak gigih mengadap design yang macam harom meletop kebabom kononnya, lecturer yang macam harimau tak cukup makan sporting gilah, kawan-kawan yang gila best nak arwah, akhirnya aku dengan bangganya bergelar alumni UiTM Seri Iskandar Perak.

Alhamdulillah, alhamdulillah. Walau sehingga ke peringkat Diploma sahaja. Untuk rakan seperjuangan ku (masih Diploma & yang sedang Degree atau akan masuk Degree) yang masih bertarung separuh matikkk tak tidur 45 hari, pengsan 3 bulan demi sekeping sijil untuk di tunjuk dekat anak-anak nanti, semoga berjaya hendakNya =)

I am so happy for u gais. *yes i am crying

Kesimpulan kecil di sini, setiap orang Tuhan berikan rezeki yang berbeza. Terima seadanya. Yang penting barakah dalam membuat sesuatu pekerjaan. Oh ya, apa yang ada depan mata. Contohnya, peluang apa yang ada depan mata, please! Grab it. Sahut cabaran. Mencari pengalaman. Berani kan diri. Belajar dari banyak orang, belajar dari banyak jenis pekerjaan (ilmu pun luas) bukan setakat tahu tentang Design je, tentang Tourism je, tentang Culinary Art je. Betul bukan?

That's what we called it as LIFE. Tak semestinya, course apa yang kita amek, kita kena kerja dalam bidang tu.. Oh no babe. Tapi kalau dapat kerja di dalam bidang yang sama, Alhamdulillah. Bonus untuk awak! =)


Maaflah lambat geela-geela update entri. Wonder woman busy woman blablabla sangat kan?! hahah joke okey. Jangan kecam terux and update dekat status macam-macam please. Saya takuat. LOL hahaha.


So dekat bawah ni ada beberapa pic sebelum konvokesyen. Pre-Konvo gitewww. Kau hado?! kehkehkeh.















haaa cantik tak?! cantik kheeen. Kalau ada seisapa yang berminat dengan perkhidmatan tema photographer abam-abam yang ohsem ni boleh pergi ke Instagram diaorang okey! KLIK SINI

Rasanya tengah ada promo tu. Try la jenguk-jenguk. Itu saja untuk malam ni. Sebenarnya, entri ni dah ditaip 3 hari 3 malam (LOL) tapi tak habes-habes sebab jadual pack geela nokks. Hahahaha. Ni i olss baru balik dari makan dekat kedai makan Nim's Little Island (omg sedap sangat! i'll update pasal kedai makan ni soon, ok?!)