hai assalamualaikum =)

alhamdulillah dapat jugak kita nak kongsi perjalanan hidup kita kat sini. otak kita ni separuh terlupa dekat kawan-kawan bloggers, terlupa dekat blog. apalah nya busy kita ni kan. busy sampai lupa orang-orang dalam ni.

dalam 2 hari yang lepas kita ada check "panggilan temuduga" sebenarnya dah lamaaaaaa snagat kita nak check. tiba hari dia terus bukak, tak sabar punya pasal cam ni lah weh. hahahahampeh!

and alhamdulillah i was selected for an interview tomorrow (27April2013),at 8:30 am. Fakulti Seni Lukis dan Seni Reka, (ada yang dapat sama jugak kan?) =) tahniah jugak dekat kawan-kawan sekelas yang dapat. agak ramai lah jugak yang dapat. harap semua dapat buat yang terbaik. semmmua yang terpilih tak kira dalam bidang apa sekalipun.

harap apa yang kita study malam ni ada lah sikit inspirasinya esok. study apa erk? interview je pun. ntah lah. al maklumlah dah lama tak pegang pensel, dah lama otak tak bergerak. malam ni nak refresh balik biar esok tak jadi orang paling blur. hamagawd teruk sgt ni

entah apa cerita esok kan. tungguuuuuuuuuuuuuuuu... ....